POCO stało się niezależną marką

W styczniu ubiegłego roku Xiaomi podzieliło swoją markę budżetowych smartfonów Redmi, aby uczynić ją niezależną, i od tego czasu marka wprowadziła na rynek kilka smartfonów, a także rozszerzyła swoją ofertę o inne kategorie produktów. Teraz chiński producent telefonów Xiaomi powtarza to samo ze swoją pod-marką POCO. 

Biorąc pod uwagę, że ogłoszenie pochodzi od Manu Kumara Jaina, dyrektora zarządzającego Xiaomi India, wydaje się, że marka będzie koncentrować się tylko na rynku indyjskim, przynajmniej na początku. Można to dodatkowo potwierdzić poprzez obecność marki w Internecie, ponieważ nowy kanał na Twitterze to @IndiaPOCO, a strona internetowa jest teraz poco.in. Manu Jain ogłosił to poprzez tweet, w którym powiedział: „ Podekscytowany, że mogę się podzielić: #POCO będzie teraz niezależną marką! To, co zaczęło się jako sub-marka w Xiaomi, urosło do swojej własnej tożsamości. POCO F1 był niezwykle popularnym telefonem. Uważamy, że nadszedł czas, aby POCO działało samodzielnie. Dołącz do mnie, życząc @IndiaPOCO wszystkiego najlepszego. ”

Marka POCO Xiaomi zyskała, odkąd wypuściła swój pierwszy smartfon – Pocophone F1 w sierpniu 2018 roku. Głównym powodem popularności telefonu był jego wyjątkowy segment w branży – najwyższej klasy specyfikacje w bardzo agresywnej cenie, podobnie jak w przypadku OnePlus.

Jednak po POCO F1 firma nie wypuściła kolejnych smartfonów. Było kilka raportów i plotek o tym, że Xiaomi pracuje nad następnym POCO, ale nic się nie zmaterializowało. Potem zaczęły się plotki, że firma zamyka markę POCO, ponieważ uruchomiła linię Redmi K20 w Indiach, która została umieszczona w podobnym segmencie jak linia POCO.

Dodaj komentarz