Serwis
Zgłoszenie reklamacji:
- Wypełnij formularz reklamacji. Prosimy o podanie prawidłowego adresu wraz z telefonem kontaktowym, na który ma być odesłany produkt po naprawie. Proszę zamieścić również dokładny opis usterki ułatwi nam to naprawę.
- Po wypełnieniu formularza reklamacji zostanie wygenerowany numer reklamacji RMA. Ważne, aby umieścić numer reklamacji RMA na kopercie oraz wewnątrz przesyłki.
- Zapisz sobie numer zgłoszenia RMA, gdyż za pomocą tego numeru oraz podanego numeru telefonu komórkowego można sprawdzić status naprawy.
- Ważne, żeby do reklamowanego produktu dołączyć kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu.
- Adres do wysyłki urządzenia do reklamacji:
Mag-Tech Import-Export
ul. Krańcowa 57/U1
02-493 Warszawa
kontakt: serwis@swiatandroid.pl
Ważne!
Reklamacje zgłoszone do końca września, będą rozpatrywane jeszcze w starym systemie w kórym zostały zgłoszone (Aby sprawdzić przebieg realizacji reklamacji, należy zalogować się do panelu reklamacji). Od dnia 2 października 2015 zgłoszenia będą weryfikowane już w nowym systemie.
Formularz weryfikacji IMEI
By dokonać weryfikacji czy Państwa sprzęt został zakupiony od oficjalnego dystrybutora prosimy skorzystać z formularza poniżej: