Honor z oszałamiającym wzrostem sprzedaży

Marka Honor ogłosiła dane ilustrujące globalny wzrost sprzedaży urządzeń w pierwszej połowie 2018 r. Szczególne wrażenie robi znaczący wzrost, aż o 150% w ujęciu rocznym, sprzedaży smartfonów poza Chinami. Wynik potwierdza dążenie marki Honor do stania się w ciągu pięciu najbliższych lat jedną z trzech czołowych marek urządzeń mobilnych na świecie.

Niekwestionowanym liderem sprzedaży jest Honor 10. To model, który w zaledwie kilka miesięcy od premiery, sprzedał się na całym świecie w liczbie ponad 3 milionów sztuk. Honor 10, który spotkał się z niezwykle gorącym przyjęciem recenzentów, charakteryzuje się dwiema kluczowymi innowacjami, a mianowicie aparatem z dwoma obiektywami działającym w oparciu o sztuczną inteligencję oraz wyjątkowymi pleckami z 15 warstw nanooptycznych powłok 3D. Rynki, które szczególnie mocno zapracowały na globalny sukces handlowy Honor 10:

  • Malezja, z rekordową sprzedażą Honor 10 w największym sklepie internetowym Shopee;
  • Francja, gdzie Honor 10 był drugim najlepiej sprzedającym się smartfonem w sieci i szóstym najlepiej sprzedającym się urządzeniem w majowym rankingu sprzedaży detalicznej smartfonów w przedziale cenowym 300-400 EUR;
  • Rosja, w której Honor 10 był najlepiej sprzedającym się smartfonem w przedziale cenowym 25 000 -30 000 rubli i znalazł się w top 5 smartfonów wg Hitlist GfK;
  • Niemcy, gdzie sprzedaż Honor 10 przerosła sprzedaż Honor 9 o ponad 100%.

George Zhao, prezes marki Honor, skomentował znakomity wynik: „Nasze zaangażowanie w tworzenie innowacyjnych i cieszących użytkowników urządzeń w korzystnych cenach zostało docenione i spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem na całym świecie. Mocne wyniki sprzedaży w pierwszej połowie roku wskazują, że osiągniemy cel, jakim jest stanie się jedną z trzech największych marek smartfonów w ciągu najbliższych pięciu lat”.

Dane na poziomie rynkowym również pokazują rekordowe wyniki Honor i rosnącą rzeszę fanów marki na wszystkich rynkach. W maju tego roku sprzedaż urządzeń Honor przewyższyła sprzedaż telefonów Apple, tym samym czyniąc z marki numer 2 na rosyjskim rynku pod względem wolumenu sprzedaży i pozwoliła jej awansować z trzeciego miejsca, na którym utrzymywała się przez ostatnie 13 miesięcy. Marka jest również najszybciej rozwijającym się dostawcą smartfonów w Indiach ze wzrostem sprzedaży i przychodów o 300 proc. w pierwszej połowie bieżącego roku. W Europie Honor również może pochwalić się imponującymi wynikami, czego dowodem jest podwojenie sprzedaży w Wielkiej Brytanii i pięciokrotny wzrost sprzedaży w Hiszpanii.

Honor nieprzerwanie wzmacnia swoją globalną ekspansję, oferując coraz bogatsze portfolio produktów w południowo-wschodniej Azji, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej. Szczególnie udane premiery w tym roku marka miała w: Indonezji, Tajlandii, Wietnamie, na Filipinach, w Singapurze, Egipcie, Pakistanie, Meksyku i w Kolumbii.

Na rodzimym rynku chiński producent jest nadal numerem jeden i jedyną e-marką smartfonów, która znalazła się w pierwszej piątce globalnych marek. Zaledwie od stycznia do kwietnia br. Honor sprzedał 18,07 mln smartfonów, co według agencji badań rynkowych Sino Market Research zwiększyło dochód e-marki o 26,3 mld juanów. Dobitnym przykładem siły i popularności e-marki Honor był opublikowany przez witrynę JD.com ranking „618 Shopping Festival”, gdzie Honor wkroczył na czoło listy z największą łączną sprzedażą w okresie handlowym od 1 do 18 czerwca i zdobył 18 czerwca palmę pierwszeństwa jako mistrz sprzedaży w ciągu jednego dnia.

Dodaj komentarz