Ostatnimi czasy Meizu dobitnie pokazuje nam, że jego ambicje nie kończą się na Państwie Środka. Ciągły rozwój, dobry kontakt ze stale zwiększającym się gronem użytkowników marki wróżą, że w przyszłości przyjdzie nam jeszcze parę razy usłyszeć jej nazwę. Parę tygodni temu został uruchomiony sklep dla klientów spoza Chin. Był to krok, który na pewno przysporzy marce jeszcze większą ilość użytkowników, wpływa to również świetnie na PR.
[center]
[/center]Po sklepie przyszła pora na kolejny krok, teraz w sieci znajdziemy włoską wersję strony Meizu, została ona wykonana dzięki nawiązaniu współpracy z oficjalnym włoskim dealerem marki. Równie dobre wiadomości czekają na osoby z Rosji i Francji, gdzie w ciągu tygodnia mają zostać uruchomione wersje w rodzimych językach. Włoską stronę znajduje się pod adresem meizu.it, jednak zawartość dla osób spoza granic nadal będzie po angielsku, oryginał zobaczymy dopiero po połączeniu się z włoskiego IP.
Nam pewnie przyjdzie jeszcze poczekać na witrynę po polsku. Jednak jak to zwykle bywa nic nie jest pewne, więc może i na nas przyjdzie kolej szybciej niż się spodziewamy. Pozostaje życzyć jedynie dalszych sukcesów i liczyć na prężny rozwój marki. A wam jak podoba się proces wkroczenia Meizu na rynek międzynarodowy?
źródło: gizchina




Mogą mieć problem z tym wkraczaniem. Oprócz wielkich producentów są też np. polscy producenci chińskich smartfonów. Jeszcze nie ten poziom co Meizu ale za rok to kto wie. Każdy nowy model prezentuje się ciut lepiej od starszego . Przynajmniej na papierze i zdjęciach. A jeszcze dochodzą lokalne przedstawicielstwa chińskich firm. Konkurencja spora.
W Rosji już mają swoje sklepy. Bardziej wygląda to na stoiska ale są fizycznie obecni http://mymeizu.ru/shop/
Meizu zawitało do Czech http://www.o2.cz/osobni/en/mobile-phones/meizu-mx3.html?tab=basic