To na pewno dobra wiadomość dla wszystkich fanów marki OnePlus i chętnych na zakup „pogromcy flagowców” – OnePlus One. Firma ma zamiar odejść od systemu zaproszeń z początkiem października.
OnePlus One posiada 5.5-calowy ekran LTPS o rozdzielczości Full HD. Mocy obliczeniowej dostarcza czterordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 801 o częstotliwości taktowania 2,5 GHz, któremu towarzyszą 3 GB pamięci RAM. Pamięć wewnętrzna uzależniona jest od konkretnego wariantu i wynosi 16 lub 64 GB.
Czym właściwie jest system zaproszeń? Wprowadzono go wraz z pierwszą zapowiedzią telefonu OnePlus One. Żeby kupić smartfon w niższej cenie trzeba mieć zaproszenie. Zdobyć je można uczestnicząc w konkursach i udzielając się na forum producenta. Oczywiście zaproszeń jest mniej niż faktycznego zapotrzebowania na produkt. Jednak to nie jedyne utrudnienia, oprócz tego telefon nie jest dostępny w wielu państwach, między innymi w Polsce. Co prawda kupujący w oficjalnym sklepie OnePlus dostają zaproszenia, którymi mogą się podzielić z innymi. Cała ta dziwna strategia marketingowa miała na celu potęgować wrażenie elitarności i zwiększyć zainteresowanie produktem. Jednak przysporzyła więcej kłopotów i frustracji niż pożytku wszystkim chętnym na całym świecie, zwłaszcza, że na rynku pojawia się coraz więcej modeli, które zaczynają konkurować pod względem parametrów, ale też ceny. Mowa tu na przykład o Xiaomi MI4, który każdego dnia podbija serca kolejnych klientów. Od premiery OnePlus One minęło już 4 miesiące i zainteresowanie tym modelem zaczyna już mocno spadać. Ostatecznie może się okazać, że decyzja o wprowadzeniu systemu preorder jest już mocno spóźniona.
Źródło: GizChina


Odp: Marka telefonów